Експерти розповіли, скільки у донецьких ЗМІ замовних статей

Сьогодні донеччанам представили результати громадського моніторингу регіональних ЗМІ.

Всеукраїнський проект під керівництвом «Інтерньюз» на Донеччині представила Громадська організація «АРМС». Експертами виступили Валерій Кочуєв, Володимир Кіпень та Сергій Березін. Крім того, донецькі ЗМІ оцінювали експерти з інших областей.

По Україні в моніторингу взяли участь Донецька, Харківська, Львовська, Сумська та Вінницька області.

Моніторинг проводився з лютого цього року, для нього, за словами експертів, були обрані найбільш тиражні газети Донеччини «Жизнь», «Донбасс.Неделя», «Вечерний Донецк», «Вечерняя Макеевка», «Панорама», а також, у якості експерименту два інтернет-видання «Новости Донбасса» і «УРА-Информ».

За результатами моніторингу виявилось, що найнижчі показники у наших ЗМІ в питанні дотримання балансу думок та повноти інформації. Найкращі результати показали «Донбасс. Неделя», «Жизнь» та «Панорама» в лютому і ще «Вечерняя Макеевка» у березні цього року.

Натомість львівські експерти оцінили донецькі ЗМІ нижче і жорсткіше. І виявили більше матеріалів із ознаками заможності, ніж відшукали донецькі експерти. Якщо донеччани в березні знайшли у друкованих ЗМІ 22% матеріалів з ознаками заможності, то львівські експерти подали цифру у 30%, причому дуже високий рівень політично забарвлених матеріалів.